Cari Blog Ini

Halaman

Isnin, 1 November 2010

Diary antara aku dan Ayu. Korg Ade Ke?? Hand Made ok?





Saje Je Main Guitar Dgn Acap (Adik Bongsu Aku Hahaha )

video

Motor Kesayangan Aku For Sale!~~

Khamis, 28 Oktober 2010

Kenape Kite Tension Bercinta Ngan Org Bawah Umur ?

Aku tertanye-tanye kenape rasa tension bila bercinta dgn org sebaya atau pun bawah umur dari pada kite? ade kah sbb sikap diorg belum matang? atau pun sikap die same macam sikap kite? atau pun sebagainye? tapi pada pendapat aku.. pasangan yg lebih tua ni sebenarnye lagi x memening kan otak. romantic and caring.. tak mcm ngan org sebaya or lagi muda dari kite ni.

Senarai Blog Saya

Blog Archive